Zákaznická linka (8:00-16:00)+420 377 452 516
Ikona košíku00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • GLS GLS 99 Kč
  • Zásilkovna - výdejní místa Zásilkovna - výdejní místa 69 Kč

Nakupte ještě za 500 Kč a získejte DOPRAVU ZDARMA!

Zboží dodáme do 2 pracovních dnů
Do košíku

Často kladené otázky

Nevím si rady s výběrem batohu. Může mi někdo poradit?

Velice rádi Vám poradíme a zodpovíme Vaše dotazy. Pokud Vás zajímá cokoliv ohledně našich produktů nebo si nejste jisti, zda jste vybrali správný batoh, kontaktujte nás prostřednictvím online Chatu, e-mailem na info@bagmaster.cz nebo telefonicky v pracovní dny v čase od 8.00 do 16.00 na telefonním čísle 377 452 516.

Jak správně vyčistit batoh?

Pokud Váš batoh už nevypadá jako nový, nebojte se ho vyčistit. Použijte vlhký hadřík nebo houbičku a jemný prostředek. Batoh nechte řádně vyschnout, ale neumisťujte ho na přímé sluneční světlo. Mohlo by dojít ke změně barvy látky. Batoh nedoporučujeme dávat do pračky ani sušičky. Vyčištěný a vysušený batoh můžete naimpregnovat, chcete-li zvýšit odolnost vůči nečistotám a vlhkosti.

Objednávám zboží na e-shopu, ale objednávku mi nejde odeslat. Co mám dělat?

V případě, že Vám nejde objednávku z jakéhokoliv důvodu odeslat, kontaktujte nás prostřednictvím online Chatu, e-mailem na info@bagmaster.cz nebo telefonicky v pracovní dny v čase od 8.00 do 16.00 na telefonním čísle 377 452 516.

Od jaké částky neplatím poštovné?

Při zvolení způsobu dopravy GLS nebo Zásilkovnou je poštovné při objednávce nad 1500 Kč ZDARMA. Dopravu neplatíte ani u vyzvednutí objednávky na našich showroomech v Plzni a Olomouci.

Jaká je doba dodání zboží?

Všechny objednávky odeslané a zaplacené/na dobírku do 12:00 zpracujeme a odešleme ještě tentýž den. Ostatní objednávky expedujeme nejpozději následující pracovní den. V případě zpoždění objednávky vás budeme informovat

Lze objednané zboží vyměnit/vrátit nebo reklamovat?

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit nebo vrátit do 14 dní. Produkty je nutné vrátit neponičené a zabalené v originálním obalu se všemi visačkami. Produkty zabalte a přiložte fakturu. Na fakturu uveďte: důvod vrácení/reklamace, bankovní účet a zkontrolujte, že se na faktuře nachází vaše kontaktní údaje, případně je připište.

Balíček zašlete zpět na adresu:

BAGMASTER s.r.o.

Nádražní 1, 785 01 Šternberk

sklad@bagmaster.cz

+420 602 676 483

Při dopravě Zásilkovnou zvolte prosím pobočku – Hlavní náměstí 106/12, 785 01 Šternberk, ID 10546.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na prodejně?

Ano, zboží můžete vrátit na našich showroomech v Plzni nebo Olomouci.

Zásilka mi nebyla dodána do data, jež mi bylo sděleno pracovníkem e-shopu. Kam se mohu obrátit?

Každý takový případ je velice individuální. Vždy nás však nejdříve kontaktujte. Ať už telefonicky na 377 452 516 nebo e-mailem: info@bagmaster.cz. Společně se pokusíme daný problém, co nejdříve vyřešit.