KUK!

Často kladené otázky

Nevím si rady s výběrem batohu. Může mi někdo poradit?


Pokud Vás zajímá cokoliv ohledně batohů nebo si nejste jisti, zda jste vybrali správný batoh, kdykoliv nás kontaktujte e-mailem info__at__bagmaster.cz nebo telefonicky v pracovní dny v čase od 7.30 do 16.00 (tel.: 377 452 516, +420 602 663 482). Využít můžete také chat na našich stránkách, ať už k online dotazům nebo offline zprávám.

Velice rádi Vám poradíme a zodpovíme Vaše dotazy.

Jak správně vyčistit batoh?

Pokud Váš batoh už nevypadá jako nový, nebojte se ho vyčistit. Jak a čím? Použijte vlhký hadřík nebo houbičku (k očištění můžete použít jemný mýdlový prostředek). Batoh nechte řádně vyschnout, ale neumisťujte ho na přímé sluneční světlo. Mohlo by dojít ke změně barvy látky. Batoh nikdy nedávejte do pračky ani sušičky. Batoh by se mohl poškodit a to zejména v oblasti zádového systému. Vyčištěný a vysušený batoh impregnujte, chcete-li zvýšit odolnost vůči nečistotám a vlhkosti.

Jak zjistím, zda je zboží skladem?

Zboží, které vidíte na e-shopu www.bagmaster.cz, se nachází skladem, pokud v tabulce pod popisem produktu je poznámka „SKLADEM“. V případě, že je zboží vedeno na "DOTAZ", může být zboží skladem v omezeném množství (poslední kusy), nebo se čeká na jeho naskladnění. Po kliknutí "NA DOTAZ" jen vyplníte v tabulce jméno a e-mail a odešlete dotaz na dostupnost zboží, případně zavoláte na naše zákaznické oddělení 377452516 a my Vám dostupnost okamžitě ověříme.

Objednávám zboží na e-shopu, ale objednávku mi nejde odeslat. Co mám dělat?

V případě, že Vám nejde objednávku z jakéhokoliv důvodu odeslat, kontaktujte nás, prosím, telefonicky v pracovní dny v čase od 7.30 do 16.00 (tel.: 377 452 516, +420 602 663 482) nebo e-mailem (info@bagmaster.cz).

Po odeslání objednávky mi mělo přijít do několika sekund potvrzení na můj e-mail. Nic jsem však neobdržel/la. Jak zjistím, že má objednávka bude zpracována?

Nejlepším způsobem, jak vyřešit tento problém, je kontaktovat nás telefonicky v pracovní dny v čase od 7.30 do 16.00 (tel.: 377 452 516, +420 602 663 482) nebo e-mailem info__at__bagmaster.cz. V případě poskytovatele e-mailového účtu Seznam a Gmail mohou být automatické e-maily zařazeny do složky "Hromadné zprávy" nebo "Komerční sdělení" místo do složky "Doručené zprávy".

Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné za Vás uhradíme, pokud si objednáte zboží za celkovou částku 500,- Kč (včetně). Chcete se dozvědět jak ještě více ušetřit na poštovném - podívejte se na náš Bagmaster klub.

Jaká je doba dodání zboží?

Vaši objednávku přijmeme, zpracujeme, vyřídíme, zabalíme a odešleme ještě dnes*, nejpozději další pracovní den z našeho skladu. Pokud je hlavní letní sezóna, buďte k nám shovívaví, kdyby se nám expedice mírně protáhla.

*Objednávky přijaté v pracovní den do 12,00 hodin při zvolené dopravě GLS. Ostatní objednávky nebo druhy dopravy budeme expedovat nejpozději následující pracovní den.

V případě platby předem - zboží odesíláme nejdéle druhý pracovní den po obdržení platby na náš účet.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit?

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit nebo vrátit a to do 14 dní. Vždy je třeba nás kontaktovat (tel. 377 452 516, +420 602 663 482 nebo e-mail info__at__bagmaster.cz a předem se domluvit na postupu. Zboží je nutné vrátit neponičené, nenošené a zabalené v originálním obalu se všemi visačkami. Zašlete ho zpět Českou poštou na adresu: Bagmaster s.r.o., reklamační oddělení, Nádražní 1, 785 01 Šternberk.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na prodejně?

Bohužel pokud bylo zboží zakoupeno v e-shopu, nelze jej vyměnit nebo vrátit na partnerské prodejně (Lokátor prodejen). Zboží zašlete na adresu (Bagmaster s.r.o., reklamační oddělení, Nádražní 1, 785 01 Šternberk) nebo jej můžete přinést osobně na pobočku v Plzni (Bagmaster s.r.o., Pod Košutkou 2, 323 00 Plzeň).

Co mám dělat, když zjistím závadu na batohu? Kde jej mohu reklamovat?

V případě reklamace je třeba batoh zaslat Českou poštou na adresu našeho reklamačního oddělení: Bagmaster s.r.o., reklamační oddělení, Nádražní 1, 785 01 Šternberk. Ke zboží je třeba přibalit lístek se stručným popisem vady, telefonickým kontaktem a kopií dokladu o zakoupení (faktura).

Je možné si zboží objednané v e-shopu vyzvednout osobně?

Ano, je možné si zboží objednané v e-shopu www.bagmaster.cz vyzvednout osobně a to buď v Plzni (Bagmaster s.r.o., Pod Košutkou 2, 323 00 Plzeň) nebo ve Šternberku (Bagmaster s.r.o., Nádražní 1, 785 01 Šternberk). Místo vyzvednutí si stačí vybrat z naší nabídky v průběhu objednávky.

Jakým způsobem mohu za batoh zaplatit?

V případě osobního odběru v Plzni je možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Na pobočce Šternberk není možné od 1.3.2017 platit v hotovosti ani kartou. Pokud Vám zboží dodáváme přes přepravce Česká pošta nebo přepravní společnost PPL nebo GLS můžete zboží zaplatit „na dobírku“. To znamená, že při převzetí zásilky zaplatíte v hotovosti kurýrovi/pracovnici pošty. V nákupním košíku si můžete rovněž vybrat platbu převodem.

Zásilka mi nebyla dodána do data, jež mi bylo sděleno pracovníkem e-shopu. Kam se mohu obrátit?

Každý takový případ je velice individuální. Vždy nás však nejdříve kontaktujte. Ať už telefonicky (tel.: 377 452 516 nebo +420 602 663 482) nebo e-mailem: info__at__bagmaster.cz. Společně se pokusíme daný problém co nejdříve vyřešit.

Váš košík je prázdný
0
0 oblíbených produktů